Wednesday, 14 December 2011

DAH SIHAT KE?

Hi semua..!

alhamdulillah, dapat jugak saya update blog hari ni. Saya nak sambung entry tentang my baby yg demam sekam hari tu.

Qisya sihat dah..kalau nk tau, dia naik ruam2 merah kecik2 je, n petang lepas amik dari umah babysitter tu, semua dah ilang, bersih dah badan babyku itu..xda ruam merah lg!
 bersyukur sgt..takut2 lama pulaak n melarat sekam dia tu. yela, ibu dia ni pun xpernah kena demam campak lg..huhu..
  


 nak tau macam mana bleh cepat baik? ha..ni la yg saya kata i really appreciate and thankful to have a very caaring n responsible babysitter! betull... makcik Pah kami tu sgt la baik, dia layan Qisya mcm cucu sendiri..lgsung x berkira..even saya call siang tu tanya keadaan qisya, dia kata xpe, dia nak bawa qisya pergi amik air tawar buat mandi. dia sendiri yg bawa pergi. she said, dia buat air tawar buat mandi qisya. selain ittu, saya pun meluahkan rasa risau cucu beliau yg lain akan berjangkit, but she told its ok, kalau nak kena pun, xpayah tggu qisya sakit pun kena juga..memang petang tu qisya dah senyum macam biasa, activ lebey cam selalu..hehe. saya sgt la gumbira..!! 

Qisya sayang, dah sihat dah..!!

No comments: