Tuesday, 17 April 2012

WISHLIST

Dari dulu lg nak buat wish list, tapi malu nak letak n takut takterlist nak buat..huhu. kali ni saya kena tekad n tegas pada diri sendiri untuk laksanakan wish2 saya tu. (termasuk benda yg saya wish nk beli). Kalau tidak, sampai ke sudah impian x kemana. 

kena ada target untuk Berjaya! 
(ini moto hidup hubby saya, selalu bebel kt saya bg mcm2 tazkirah)

SEWING PROJECT WISH LIST

  1. Dress for Qisya 
  2. Sarung walker 
  3. Coin purse 
  4. car seat cover 
  5. Mail sorter 
  6. Table runner 
  7. Dress for nabila 
  8. Dress for bff dotter 
  9. Baju kurung saya 
  10. Beg untuk k Bedah dotter 
  11. Tilam for cradle project
(due date: end April 2012)

BUYING ITEMS WISH LIST


1.        1.   ESP SHAKLEE (Expected May 2012 will grab)

2.       2.   Velcro (sewing)





3. rotary cutter





Cukup dulu setakat ni.  Nanti teringat saya update lg.

No comments: