Monday, 2 July 2012

JALAN-JALAN KUALA LUMPUR

Hari ni agak memboringkan di ofis, bukan tiada kerja, tetapi mungkin juga disebabkan suasana baru yang terpaksa saya lalui sementelahan ofis renovation yang berpanjangan..nak blogwalking pun xda mood hari ni..nak shoppping online, budget lari plak bulan ni nanti. yela, bulan puasa x lama lg, so kami sefamily bercadang untuk balik ke kampung saya di perak. mungkin juga hari saya agak boring hari ini kerana tidak makan..haha! makan adalah rutin harian di ofis. ngupngap je kejenya..hari ini saya puasa, bukan puasa ganti, tetapi puasa untuk membiasakan diri menempuh bulan ramadhan yang bakal tiba nanti. orang kata bagi perut rehat, nanti terkejut pulak. 

tengah rajin-rajin update n mengarang blog ni, saya kepilkan gambar semasa kami berjalan-jalan ke KL bulan 5 yang lepas. sebenarnya saya mengikut suami atas dasar kerjanya..Mr suami ada pameran untuk projek kajian master nyer.. jom scroll gambar2 ni..


Punyelah seronok naik school bus - toytown ni, sampai bila abis x mo turun.


ni gaya tamak haloba --> dua2 stereng dia nak  handle.


anakku yg bakal angkasawan wanita malaysia!


yg ni qIsya takut plak nak naik..ibu terpaksa melarikan diri bersama tangan dihulur tanda langkah berjaga2. malu2 nak enteprem..hehe.


asyik dok dalam troli tu je, qisya teringin nk jadi tukang drive troli, namun si ayah xmampu untuk menggantikan tempat si anak untuk menjadi si penumpang. 


aksi suka melekat di dinding. nampak sudut2 tersembunyi, aman, lapang n dinding saja, akan menjadi tempat landing si anak.


cukup teruja melihat kereta ini, sambil menjadi model tak berbayar.


model projek ayah tercinta. cukup suka lepak dalam ni, namun apakan daya, sudah tidak muat untuk si anak.


 keletihan yang teramat sangat rupanya si anak ini..kerana itulah beliau agak menunjuk perasaan sebelum ini. tertidur di bahu ibu, bersama makanan masih di dalam mulut, tidak habis dikunyah.

No comments: